PADI

Chery Eastar Club

http://cheryeastarclub.forumotion.com/index.htm

Tuesday, December 12, 2006

Ponat Den

Alhamdulillah,

settle sudah aku punyer holiday..... yang diidamkan dek wife aku... yang penatnya aku... kitorang gi sabah.... me, wife, junior and also mak mertua aku..... wife and the mother yang seronok habis... mana taknyer... aku amek hotel kat sinsuran centre... dekat jer ngan pasar philipine... malam lak belakang hotel ada night market yang jual benda-benda kristal and barang ciplak.... memang syok diorang..... aku lak...... dok berkepit ngan anak..... nasib baik anak aku ok masa kat sana... risau gak takut-takut dia bad mood.... tapi yang tak best nyer.... tengahari yang kitorang check in tue aku dah buat a very stupid move...... and it resulted.... anak aku jatuh katil hotel.... forehead landing dulu..... haramak..... memang aku tak buley maafkan aku punyer stupidity..... hanya sebab aku tinggalkan dia for 2 seconds untuk adjust aircond..... geram rasa....

now i'm in the office... ada ler sikit ruang nak nulih benda nie.... got back from sabah last weekend tapi biasa ler eventhough aku amek cuti 2 hari jer tapi atas meja tuhan and geng ofis jer tahu.... pagi nie jer la baru ok sikit sebab tourism buat hari kualiti and penyampaian anugerah... tahun nie aku tak dapat apa, kalau last yaer dapat ler jugak naik pentas untuk amek anugerah khas.... tahun nie habuk... it's all because of boss aku.... dia dok peram aku punyer borang penilaian sampaikan overdue 6 bulan.... so takder ler jawab nyer.... tapi aku tak boleh nak marah.... boss aku nie terlampau sempoi at one time.... tapi kena lak sekarang dia lagi 2 tahun nak pencen.... so everything sambil lewa jer.... anak-anak buah yang kena main peranan... kengkadang aku rasa cam jadik hantu raya yang mati tuan.... tak tentu arah nak buat kerja... tue yang kengkadang aku main selamba lanyak jer jumpa ketua pengarah and his timbalan.... what to do.... kepetusan nak kena ada....

masalah terbaru aku...... one of my project aku dah tersalah ukur the floorplan.... kalau over measured tak per... semua senyum... nie the other way around..... kena lak user aku banyak campur tangan... kontraktor dah lantik, drawing dah approve baru terhegeh-hegeh nak adjust... kalau free tak per..... kejap lagi apek kontraktor nie datang .... tah camana reaksi muka dia... lantak lah.... yang pasti aku akan cuba tolong.... tapi kebiasaannya user aku win, kontraktor aku win.... tapi aku hampeh..... sabor jer lah.....

ok lah.... mau adjust drawing sikit..... cioiw!

No comments: